kissciaos

【Henry Cavil】饥/渴评论摘抄

 #去推上溜达了一圈,确认了一件事:人类的本质是馋身子()

#选几个过于好笑的,意译一下

 

1. My wife has one person on her"list", and it's Henry. And you know what? I'd drive the car and wait outside. And when she came out, I'd say "Did he ask about me?"

我媳妇在“出/轨清单”上写了一个人,是亨利。而且你知道重点是啥么?我愿意当他们的司机,等在外边(车/震?去酒店?)。当她出来的时候,我会问:“他提到我了没?”

2. If my grilfriend cheated on me with him, I'd be totally heartbroken and devastated(极为悲痛). Why didn't he choose me??

如果我女朋友跟他出/轨偷/情,我会特别特别地悲伤。他为什么没选我??

3. My gf beat me up(暴打) for not being Henry Cavill and i think i deservd it.

我女友暴打我,因为我不是亨利卡维尔,而我觉得我活该这顿打。

4. I would cheat on my grilfriend to be with him.

我愿意为了跟他在一起而给我女朋友戴绿帽。

5. My wife thinks about Henry when we're making love, and I don't blame her, I do the same.

我媳妇在我们ooxx的时候想着亨利,我不怪她,因为俺也一样。

群里吐槽:那你俩为啥不买个真人抱枕一块磨

我:xswl

6. My ovaries(卵巢) just exploded...

.

.

And I'm a guy.

我卵巢刚炸了...我可是个男人。

7. --I'm 99.9% straight

--What's the other 0.1%?

--Henry Cavill

--我99.9%是直的

--那0.1%是?

--亨利卡维尔

8. listen I'm a lesbian but Cavill......grillllllll

听着,我是个女同,但是卡维尔......嘶——

9. Me: walks in seeing my grilfriend is cheating on me with him

Also me: don't mind me Henry. Keep supermaning that hoe(音同whore) and I'll make you some tea. Then you can do me.

我:走进房间看到我女票跟他在偷/情

也是我:别管我,亨利。你继续在她(呃,其实应该是“这只骚鸡”?)身上火力全开,我给你弄点茶喝。然后你就可以搞我了。

10. I'm glad I'm not Henry Cavill. I'd just be too sexy to know what to do with it if I were.

我很开心我不是亨利卡维尔。如果我是的话,我就会因为太性感而不知所措。

11. Straight and married man, I would throw my life for him. Not just a coin.

直男,已婚。我会为他献出一切,而非仅仅一枚硬币。

12. Henry Cavill is currently doing the MOST for bisexuallity(双性恋). Can't thank him enough.

目前对双性恋事业贡献最大的就是亨利卡维尔了,太感谢他了。

13. A man for the people

为人民服务的男人(大概?)

14. Person: I'm not attracted to men

Picture of Henry Cavill: But are you though?

Person: ...Fuck

某人:我不喜欢男人

亨利卡维尔的照片:但你确定?

某人:...艹

15. Hottest man in the world. Scientific fact.

世界上最火辣的男人。科学事实。

16. Me: Wow I'm 110% a lesbian

Me: *sees Henry Cavill as Geralt*

Me: Hmm...Fuck

我:哇,我110%是女同。

我:看见了亨利卡维尔的杰洛特照片

我:emmm艹

----------------------------------------------------------

以及,外网的大家也在日复一日地等着DCEU起死回生TUT

评论(3)

热度(52)

  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
© kissciaos | Powered by LOFTER